کاشت مو

بی حسی سر پس از کاشت مو

کاشت مو یکی از مهم ترین عمل های زیبایی محسوب شده و عوارض کمی دارد با این حال نمی توان آن را نادیده گرفت زیرا عمل پیوند مو از عمل های زیبایی محسوب شده و تمام جراحی ها عوارض و خطراتی دارند در صورتی که در مراکز معتبر و حرفه ای اقدام به کاشت مو نمایید بیشتر عوارض قابل پیشگیری بوده و به حد اقل کاهش می یابد این عمل نیاز به بیهوشی نداشته و تنها کافی است که ناحیه مورد نظر بی حس شود داروی بی حسی تا پایان عمل همچنان تأثیر گذار است و فرد متقاضی تا برداشت فولیکول ها و پیوند آنها هیچگونه دردی را حس نمی کند سه نوع بیحسی موضوعی , منطقه ای و عمومی وجود دارد که برای عمل پیوند مو برای رفع درد بیحسی موضوعی استفاده می شود در ادامه بیشتر به به حسی سر پس از کاشت مو می پردازیم . کلینیک آرشیدا کلینیک تخصصی کاشت مو در تهران با بهترین مشاوره کاشت مو در خدمت شماست . جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید و یا همراه ما باشید با :

• دلیل بی حسی سر پس از کاشت مو
  • بی حسی پس از پیوند مو چقدر طول می کشد ؟
  • عوامل مؤثر در شدت بیحسی پیوند مو
  • عوارض آمپول بی حسی کاشت مو
  • درمان بی حسی پس از پیوند مو

جراحی کاشت مو با بهترین قیمت

مراقبت های بعد از کاشت مو

دلیل بی حسی سر پس از کاشت مو

یکی از خطرات احتمالی پیوند مو آسیب عصبی به اعصاب زیر پوست می باشد که در ناحیه گیرنده , اهدا کننده و یا ممکن است در هر دو ناحیه رخ دهد اصلی ترین علامتی که با آسیب عصبی همراه است بی حسی سر پس از کاشت مو می باشد که در طول نقاهت اولیه محسوب شده و نگران کننده نیست دلیل این بیحسی می تواند به علت جراحت و برش در ناحیه سر , , حرکت پانچ بر روی پوست , عفونت در محل زخم ,و به دلیل تزریق بی حسی برای عمل پیوندو  در موارد نادر احتمال آسیب به رشته های عصبی است .

بی حسی پس از پیوند مو چقدر طول می کشد ؟

پس از حدود 1 ماه تا دو ماه , احساسی مانند سوزن سوزن شدن , تیر کشیدن و خارش در قسمت بی حسی صورت میگیرد اگر چه این نشانه ها آزاد دهنده هستند اما علامت خوبی است و نشانگر این است که پوست در حال بازگشت به نواحی آسیب دیده می باشد اما اگر پس از 3 ماه یا بیشتر احساستان برنگشت و با نشانه هایی مانند کدر شدن و یا سیاهی پوست همراه بود حتما به پزشک مراجعه کنید .

کاشت ابرو زنان با مشاوره رایگان

عوامل مؤثر در شدت بی حسی پیوند مو

شدت بی حسی سر پس از کاشت مو در همه افراد یکسان نبوده و در هر فرد با شرایط مختلف متفاوت است از جمله عوامل مؤثر در شدت بی حسی می توان به مواردی از جمله , استفاده از تجهیزات مختلف , سن , بیماری های زمینه ای , تخصص و  تجربه پزشک و دستیاران وی و نوع روش به کاررفته در کاشت مو و….  اشاره نمود .

عوارض امپول بی حسی کاشت مو

آمپول های بی حسی دارای داروهای مجازی بوده که برای بی حسی موضوعی تولید شده اند در صورتی که به نحوه صحیح و اصولی در منطقه مورد نظر تزریق شوند عوارض جدی ایجاد نمی کنند احساس گزگز , تیر کشیدن و سوزش از عوارض داروهای بی حسی پوست سر بوده که پس از یک هفته تا بیست روز پس از کاشت از بین می روند .

درمان بی حسی پس از پیوند مو

برای درمان بیحسی پوست سر پس از پیوند مو در ابتدا باید علت را بدانید اگر این بی حسی به دلیل عوارض دارویی باشد از کمپرس سرد استفاده کنید و مصرف مایعات را بیشتر نمایید تا از اثر داروها کاسته شود اما اگر علت این بیحسی فشار پانچ و جراحات آن است پس از مدتی این بخش آسیب دیده ترمیم می شود اما اگر دلیل این بیحسی فولیکول برداشت فولیکول های سر است , صبور باشید تا پوست سر ترمیم شود و اعصاب محیطی باز گردد .در صورتی که عفونت باعث بیحسی پوست سر شده در اسرع وقت به پزشک مراجعه کنید تا با تجویز آنتی بیوتیک و شست و شو مطابق با توصیه پزشک بتواند ان را درمان نمود , دلیل دیگر بی حسی به برداشت خطی فولیکول در منطقه اهدا کننده باز می گردد که در این صورت به اعصاب محیطی آسیب وارد شده که  که با طب سوزنی درمان پذیر است و مورد آخر نیز اینکه ممکن است تداخل دارویی موجب بی حسی پوست سر شده باشد که باید به پزشک مراجعه نمود .

بلفارو پلاستی چیست  ؟