کاشت مو

علت جوش زدن سر پس از کاشت مو

جوش زدن سر پس از کاشت مو

از جمله دلایل ریزش مو و طاسی سر وضعیت روحی و استرس , مصرف برخی داروهای خاص , دلایل ژنتیکی و… است کاشت مو یکی از جراحی های نوین و به سرعت در حال رشد می باشدهر چه به سمت جلو می رویم روش ها و تکنیک های کاشت مو کم عارضه تر و نتیجه آنها طبیعی و زیباتر می شود اما با این حال این عمل زیبایی با عوارضی نیز همراه است انچه باعث کاهش عوارضات پیوند مو می شود انتخاب پزشک متخصص و کلینیک معتبر , رعایت نکات قبل و بعد از عمل است  جوش زدن سر پس از کاشت مو از شایع ترین عوارضاتی است که پس از پیوند مو بر روی سر مشاهده می شود .

جوش زدن سر پس از کاشت مو

اگر دنبال بهترین کلینیک جراحی کاشت مو میگردید با آرشیدا کلینیک در تماس باشید تا با یک مشاوره رایگان و حرفه ای در خدمت شما باشیم . همراه ما باشید با  :

• فولیکولیت چیست ؟
  • علت جوش زدن سر یا پیشانی پس از کاشت مو
  • جلوگیری از جوش زدن سر پس از کاشت مو
  • مدت زمان جوش زدن سر پس از پیوند مو
  • بهترین درمان برای رفع جوش پس از پیوند مو
  • آیا کلیند امایسین برای جوش سر پس از پیوند مو خوب است ؟
  • آیا جوس سر پس از پیوند خطرناک است ؟

جراحی کاشت مو به روش FUT

فولیکولیت چیست ؟

به التهاب اطراف فولیکول مو التهاب مو یا فولیکولیت گفته می شود این التهاب شبیه به یک جوش خود را نشان می دهد دلیل ایجاد فولیکولیت استرس وارد شده به پوست مو در ناحیه پیوند و یا برداشت گرافت است .

علت جوش زدن سر یا پیشانی  پس از کاشت مو

از آنجا که حین عمل پیوند مو بر روی سر در محل برداشت فولیکول و یا محل پیوند برش هایی ایجاد می شود بنابراین یکی از مهم ترین نکات پس از پیوند مو رعایت بهداشت است و می توان گفت مهمترین دلیل جوش زدن سر پس از کاشت مو عدم رعایت بهداشت است , در صورتی عمل پیوند در مرکز غیر حرفه ای رخ دهدو ابزار های پیوند مو استریل نباشند بر روی پوست سر جوش ایجاد می شود  از دیگر دلایل مهم و طبیعی جوش زدن پوست سر واکنس پوست به عمل زیبایی است که به منظور التیام یافتن زخم ها و برش ها صورت میگیرد , در هفته سوم موها دچار شوک شده و میریزند و مجدد رشد می کنند در این حین ممکن است برخی موها زیر سر گیر بیافتد و به دنبال ان جوش روی پوست سر ایجاد شود دلیل آخر نیز برای ایجاد این عارضه عفونت است اگر جوش ها سفید باشند نشانه عفونت بوده و باید به پزشک مراجعه کرد .اما این جوش ها ممکن است پس از کاشت مو روی پیشانی ظاهر شوند دلیل آن استرس در فرد متقاضی است بنابراین نباید برای عمل کاشت مو استرس داشت .

بلفارو پلاستی چیست ؟

جلوگیری از جوش زدن سر پس از کاشت مو

مدت زمان جوش روی سر پس از پیوند مو

بهترین درمان برای رفع جوش پس از پیوند مو

مصرف به موقع و مرتب آتی بیوتیک ها و پماد تجویز شده  تجویز شده توسط پزشک از ایجاد جوش و عفونت بر روی پوست پس از پیوند مو جلوگیری می کند , بهتر است برای شست و شوی سر از سرم های  مخصوص استفاده نمود , استفاده از کمپرس آب گرم برای رفع تورم جوش ها , پرهیز از حمام آب گرم و سونای بخار و جکوزی تا یکماه , عدم استفاده از کلاه های تنگ از دیگر موارد درمانی برای رفع جوش ها می باشد .

آیا کلیند امایسین برای جوش سر پس از پیوند مو خوب است ؟

آیا جوش سرپس از پیوند مو خطرناک است ؟

یکی از شایعترین عوارض پس از پیوند مو تشکیل جوش است اگر تعداد جوش ها 2 یا 3 عدد بود مشکلی نیست اگر علت جوش رشد مو به سمت داخل باشدخود به خود برطرف می شود اما اگر تعداد جوش ها زیاد بود ناشی از عفونت است و باید سریعا به پزشک مراجعه کنید .

ماندگاری کاشت ابرو چقدر است